Мақсаты : Жаттығулар орындай отырып зат есім туралы алған білімдерін пысықтау.Тілін, сөздік қорларын дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі : үлестірмелер, арнайы суреттер
Әдісі : сұрақ-жауап, талдау, өзіндік
Түрі : қайталау.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі: сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 408- жаттығу
ІҮ. Білімдерін тексеру: а/ көркем жазу. Өө Өө Өө. Сөздік диктант. 409-жаттығу кімдер? нелер? 410-жаттығу мәтінді оқы. Неше бөліктен тұратынын анықта, олар қалай жазылатынын айт. Екінші бөлігін көшіріп жазу.Зат есмідерге талдау жасау./Мәтін деген не?, мәтіннің түрлері/
Сабақты қорыту: шығармашылық жұмыс: (Кім?) балаларды оқытады. ( Не?) жапалақтап жауады. (Кім?) сурет салады. ( Не?) мөңірейді. Үйді (кімдер?) салады.(Кім?) егін егеді. (Кім?) балаларды емдейді.
Керекті сөздер: сиыр, дәрігер, қар, мұғалім, құрылысшылар, суретші, егінші.
Сұрақтардың орнына тиісті сөздерді қойып жаздыру.
Ү. Үйге тапсырма: 1. ережелерді жаттау. бағалау.