Мақсаты: Көпбұрыш жайлы түсінік беру. Оны ажырата білуге баулу. Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Алғырлыққа, уақытты үнемдей білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: геометриялық фигуралар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Сабаққа даярлық,амандасу, түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 4. 17 бет. 50,51,52,53,54,55,56,57,58,59
ІІІ. Өткенді қорыту:Өткен сабақта біз немен таныстық? Литрмен нелерді өлшейміз?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Қандай геометриялық фигуларларды білесіңдер?
Оларға жеке-жеке тоқталу.
Ү. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс №1. Геометриялық фигуралармен жұмыс Үшбұрыштарды атау 1,5. Төртбұрыштарды атау 2, 6 Көпбұрыштар – 3,4
ҮІ. Түсінгендерін тексеру № 2 .Сурет бойынша жұмыс жүргізу.
№4.
50кг -20кг =30 кг Жауабы: 30 құлпынай. Бұлар өзара кері есептер.Сергіту сәті:№ 4 69,68,67,66,65,64,63,62,61,60;
79,78,77,76,75,74,73,72,71,70
№5.Суреттегі бұрыштарды салыстыру.
ҮІІ. Бүгін не білдік?
ҮІІІ .Үйге тапсырма :№6 21 бет. Бағалау