Мақсаты: Екі амалмен және бір амалмен шығарылатын есептерді пысықтай түсу, есеп құрастыру , шығару. Екі тңбалы сандарды оқу және жазу, салыстыру. Ой-өрістерін дамыту. Ұқыптылыққа, зеректілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үлестірмелер,
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, өзіндік.
Түрі: қайталау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:– Сабаққа әзірлік
ІІ. Сабақтың мақсатын қою:Білімді тиянақтау
ІІІ Үй тапсырмасын тексеру:№ 4 , 141 бетоқу, талдау.
ІҮ. Білімдерін тексеру:
1 16 – 10 ыдыс 6 ыдыс кем
2
№ 2
С.т – 60 т ? 60 + /60 – 40 / = 80 т. Жауабы: 80т
С.қ – ? 40 арзан
№ 4
8 + х = 60 х – 8 = 52 60 – х =8
№ 5
53, 50,77
№ 6
7 + 3 10 – 3
17 + 3 20 – 3
27+3 30 – 3
37+3 40 – 3
47+3 50 – 3
57+3 60 – 3
67+3 70 – 3
77+3 80 – 3
87+3 90 – 3
шығармашылық тапсырманы орындау.
Сабақты қорыту, бағалау.
Ү. Үйге тапсырма:№ 3 , 142 бет.