Тақырыбы |
§8.8.8.9.VАтоп негізгі топша элементтерінің жалпы сипаттамасы.Азот. |
уақыты |
Білімділік мақсаты: дамытушылық тәрбиелік: |
Оқушыларға р -элементтердің атом құрылысы мен кристалл торларының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру;азот ,оның табиғатта кездесуі,қасиеттері,қолданылуы,алынуы; Азот атомының электрондық формуласын құрастыру , 5-топ элементтерінің қасиеттерінің өзгеруін түсіндіре білу,жай зат қасиетінің азот атомының құрылысына байланыстылығын түсіндіре білу ,қорытынды жасау,жүйелеу, сөздік қорын молайту білім-білік дағдыларын дамыту. сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
Сабақ типі: |
Аралас сабақ |
|
Сабақ өткізілу түрі: |
Кітаппен өз бетінше жұмыс жасау,мұғалімнің толықтыруы10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу, 9-Б-7көру, фронталды сұрақтар,кітаппен өз бетінше жұмыс,хабарлама |
|
Құралдар мен реактивтер: |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10-ЕТЖ-1, ХЭПЖ. |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. 1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру:бір-бірін тексеру. |
5-7 |
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түр де меңгеруге дайындау кезеңі: |
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: 5 топтың негізгі тоша элементтері.Азот Білімді жаңғырту. (Актуализация ): 1.Фронталды әңгімелесу : (нашар үлгерушілермен жұмыс) Қандай бейметалдарды білесіңдер ? Олар ХЭ ПЖ қай бөлігінде орналасқан ? Бейметалдар периодтарда қалай орналасқан ? Азот қай топта,қай периодта орналасқан ? Азот атомының электрондық формуласын жазыңдар Қандай тотығу дәрежелеріне ие ? Азоттың қандай қосылыстарын білесіңдер Какие вы знаете? 2. Мына қосылыстардағы азоттың тотығу дәрежелерін анықтаңдар :
|
2-3 |
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі |
Білімділік міндеттері: -оқушылардың өтілген материалды қабылдау ,есте сақтауын қамтамасыз ету; -нақты қорытындылауға ,жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу; – оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету; -түсініктер,заңдар,ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге ,талдауға көмек ету; -оқушылардың оқу материалын өз әдіс -тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету. Жаңа сабақты түсіндіру: (9-Б-7көре отырып оқушыларды қатыстыру ): — 5 топтың негізгі топша элементтері не жалпы сипаттама –Азот Азот қосылыстарында неге үш валентті бола алады ? Азоттың қандай оксидтері –тұз түзбейтін оксидтер ? Азоттың физикалық және химиялық қасиеттері қандай ? Азотты техникада алынуы қандай қасиетіне негізделген ? Молекулалық азот қалыпты жағдайда неге инерт ті ? 2. Мына тотығу –тотықсыздану реакциясының электронный баланс ын құрыңдар: (4 оқушы ) N 2 + O 2 —— 2NO N 2 + 3H 2 —— 2NH 3 N 2+ 3 F 2 —— 2 NF 2 2. 2.Мұғалімнің толықтыруы : Азот ты в 1772 жылы Резерфор д ашты . « А зот» атауын Лавуазье берді . Ол грек тілінен аударғанда «азоэ»- тіршіліксіз дегенді білдіреді . Азот инерт ті орта жасау үшін , яғни қажетсіз хими ялық реакци яларды жүргізбеу үшін қолданылады. Азот пен қыздырғыш электр лампалары толтырылады. Азоттың негізгі қолданылатын жері – азот өндірісі . Азот өмірге өте қажетті элеменнтердің бірі-белоктар мен нуклеин қышқылдарының құрамына кіреді,азотты тікелей ауадан кейбір бактериялар ғана сіңіре алады, ал қалған барлық тірі тіршілік қосылыстарынан алады. Азоттың химиялық қасиеттері: N 2 + 3H 2 === 2NH 3 N 2+- 3Li 2 = 2Li 3 N N 2 + O 2 = 2 N O Азоттың биологиялық ролі,қолданылуы (кітаппан өз бетінше жұмы |
13-14 |
Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңдері: |
Білімділік мақсаты: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары; 10-ЕТЖ-1 .64бет №1,2-нұсқа. №4,1-нұсқа Дәптерге жазу: |
3-5 |
Білімді жүйелеу және қорытындылау |
Білімділік міндеттері: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары; 1.Қорытынды жасау: 2.Жаттығулар орындау№1-5 |
5-7 |
Бақылау және өз бетінше бақылау: |
Білімділік міндеттері: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары Жаттығуларды тексеру |
2-3 |
Үй тапсырмасын беру кезеңдері: |
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. параграф 8.9 – 8.10 –оқу, № 2,4 (210) – бірінші деңгей, 7-9 (210) – екінші деңгей(жазбаша) 2. Күнделікке жазғанын тексеру |
1-2 |
Сабақ қорытындысын шығару: |
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою |
1-2 |
Рефлексия кезеңі |
Білімділік міндеттері: -оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру. -оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.Өздерің сабақта не істеп үлгердіңіздер?Сыныптастарыңызға немен кө
|
Домой Планирование Поурочные планы §8.8.8.9.VАтоп негізгі топша элементтерінің жалпы сипаттамасы.Азот.