Мақсаты:. Сызбаларды пайдалану үшбұрыштың, тікбұрыштың, шаршының периметрлерін табу. Есте сақтауын, ойлауын дамыту. Ұқыптылыққа, еңбекке тәрбиелеу.
Әдісі: талдау, іздену
Көрнекіліктер: үлестірме қағаздар.
Әдісі: сұрақ-жауап, өзіндік, іздену
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:– Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі:Тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІІІ. Білімдерін тексеру:
2оқу, талдау.
ІҮ.Бекіту:№ 1. Тұйықталмаған сынық сызықтарды өлшеу. Ұзындықтарының қосындысын қосу. № 2 Үш кесіндіден фигура құрастыру.№ 3
Ұзындығы –
Алынғаны –
Қалғаны – ? 28 – / 8 + 9 / =
№ 4
1 сағ 45 мин * 2 сағ.45 мин 2тәул.7сағ* 2тәул.6сағ
1 сағ 45мин * 1 сағ 40 мин. 2тәул.7сағ * 3 тәул.7сағ.
№ 5 есепті оқу, талдау.
/46+34/-9 /46-9/+34 /34-9/+46
№ 6маныдай сандарды жаз. 35+40, 82-50, 25 + 4 97 – 5
№ 7 тапсырманы ауызша орындау.
Ү. Үйге тапсырма:№ 4 , 138,бағалау.