№ 66/ 4/.Тақырыбы. Қайталау.

0
677
познание мира

Мақсаты: Құрылымы қүрделі өрнектерді жазып, мәнін таба білуге, теңдеуді жаңа тәсілмен шешуді тиянақтау Ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Зейінділікке, алғырлыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: оқулық, үлестірмелер бойынша

әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауап, іздену, өзіндік.

Түрі: аралас сабақ

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:– Сабаққа әзірлік.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 7

ІІІ Өткенді пысықтау. 1сұрақтар қою. 2.үлестірмелермен жұмыс.

ІҮ Мақсат қою кезеңі Құрылымы күрделі өрнекті теңдеуді жаңа тәсілмен шешу.

Ү. Жаңа сабақ.№ 1 Өрнектерді бөлек бағандарға жаздырту.

№ 2 Сұрақтарға жауап беру.

ҮІ. Білімдерін тексеру.№ 3 52-30=22 Жауабы: жай қарындаш 22 теңге тұрады

(52-30)+52=74 Жауабы: барлығы 74 теңге төленді

№ 4 Өзіндік жұмыс ретінде орындау.

ҮІІ. Қорыту.

Ү.Үйге тапсырма1. №5,6 ,119. Бет 2бағалау