№ 60/25/. Тақырыбы: Көпбұрыштың периметрі

0
707

Мақсаты: Көпбұрыштың периметрі және оны таба білу жайлы түсінік беру.Логикалық ой-өрісін , есте сақтау қабілеттерін дамыту Алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: геометриялық фигуралар, үлестірмелер бойынша

Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, өзіндік.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі– Сабаққа әзірлік.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№ 4 , 105 оқу, талдау.

ІІІ. Білімдерін тексеру:Сүйір бұрыш тік бұрыштан қандай?Доғал бұрыш тік бұрыштан қандай?

ІҮ Мақсат қою кезеңі:Көпбұрыштың периметрі.

Ү. Жаңа сабақ.Көпбұрыштың периметрі.Оқулықпен жұмыс.а/ Үшбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Оның барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындыларын жазу. Бұл қосынды және оның мәні үшбұрыштың периметрі деп аталады.ә/ Төртбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Оның барлық қабырғаларының қосындыларын жазу.Бұл қосындыны және оның мәнін төртбұрыштың периметрі деп аталады.

ҮІ Түсінгендірен тексеру. № 2 30 – 10 = 20 Қолғап 20 теңге/30-10/ + 30 = 50 Жауабы: 50 теңге№ 4 Теңдеуді шешу.

60 + а = 65 49 – а = 43 97 – а = 7

60 + 5 = 65 49 – 6 = 43 97 – 90 = 7

Сергіту сәті № 5 Ауызша қарастыру.№ 6

9 + 5 14 – 5

19 + 5 24 – 5

29 + 5 34 – 5

39 + 5 44 – 5

Шығармашылық тапсырма

ҮІІ Қорыту.-Үшбұрыштың периметрі дегеніміз не?

Төртбұрыштың периметрі дегеніміз не?

ҮІІІ Үйге тапсырма:№ 3, 106 бет бағалау.