Мақсаты: Көпбұрыштың периметрі және оны таба білу жайлы түсінік беру.Логикалық ой-өрісін , есте сақтау қабілеттерін дамыту Алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: геометриялық фигуралар, үлестірмелер бойынша
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, өзіндік.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі– Сабаққа әзірлік.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№ 4 , 105 оқу, талдау.
ІІІ. Білімдерін тексеру:Сүйір бұрыш тік бұрыштан қандай?Доғал бұрыш тік бұрыштан қандай?
ІҮ Мақсат қою кезеңі:Көпбұрыштың периметрі.
Ү. Жаңа сабақ.Көпбұрыштың периметрі.Оқулықпен жұмыс.а/ Үшбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Оның барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындыларын жазу. Бұл қосынды және оның мәні үшбұрыштың периметрі деп аталады.ә/ Төртбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Оның барлық қабырғаларының қосындыларын жазу.Бұл қосындыны және оның мәнін төртбұрыштың периметрі деп аталады.
ҮІ Түсінгендірен тексеру. № 2 30 – 10 = 20 Қолғап 20 теңге/30-10/ + 30 = 50 Жауабы: 50 теңге№ 4 Теңдеуді шешу.
60 + а = 65 49 – а = 43 97 – а = 7
60 + 5 = 65 49 – 6 = 43 97 – 90 = 7
Сергіту сәті № 5 Ауызша қарастыру.№ 6
9 + 5 14 – 5
19 + 5 24 – 5
29 + 5 34 – 5
39 + 5 44 – 5
Шығармашылық тапсырма
ҮІІ Қорыту.-Үшбұрыштың периметрі дегеніміз не?
–Төртбұрыштың периметрі дегеніміз не?
ҮІІІ Үйге тапсырма:№ 3, 106 бет бағалау.