Мақсаты: Тапсырмалар орындай отырып, азайтуды тексеру жайлы түсінік беру. Ой өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту.Алғырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызба геометриялық фигуралар.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру№ 6. 6+ 2 = 8 8 – 2 = 6; 2 + 6 = 8 8 – 6 = 2
ІІІ. Өткенді қорыту: Қосудың компоненттерін атау. Қосуды немен тексереміз? Қосылғыштардың орны ауысқаннан … ?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі:Азайтуды тексеру
Ү. Жаңа сабақ:Оқулықпен жұмыс№1. 7 – 3 = 4 7 – 4 = 3 4 + 3 = 7 3 + 4 = 7
Азайтуды қосумен тексеруге болады. Азайтуды азайтумен тексеруге болады.
ҮІ .Түсінгендерін тексеру № 2.Айырманың, қосыныдының мәндерін тауып жазу.
7 – 2 = 5 5+ 2 = 7 7 – 5 =2 7 – 2 = 5
Азайту амалы қосуға кері амал. №4.
Ұл – 30 Ұл – 30 Қыз – 20
Қыз – 20 ? кем Қыз – 10 кем ұл – 10 артық
Қыз – ? Ұ – ?
30- 20 = 10 30 – 10 = 20 20 + 10 = 30
Жауабы: 10 қыз кем Жауабы: 20 қыз Жауабы: 30 ұл
Бұлар өзара кері есептер. Сергіту сәті: № 3 Ауызша орындау: 30, 31, 32 ,33, 34 35, 36, 37, 38 , 39. № 5 Ауызша орындау. № 6 3,4 бағанын орындау. Шығармашылық тапрсыманы орындау .10-х> 5+1 10 – 1 > 5 + 1 10 – 2 > 5 + 1
ҮІІ. Бүгін не білдік?
ҮІІІ .Үйге тапрсыма : № 6 1,2 баған 15 бет. Бағалау