Мақсаты : Жаттығулар орындай отырып,сұраулы, лепті сөйлекмдерді таба білуге, хабарлы сөйлемді сұраулы, лепті сөйлемге айналдыра білуге үйрету.Тілін, сөздік қорларын дамыта отырып, байланыстыра сөйлеуге баулу.Ұқыптылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Көрн екілігі: сөйлем түрлеріне арнайы плакат.
Әдісі : сұрақ-жауап, әңгімелеу, өзіндік.
Түрі: қайталау.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Сөйлем туралы түсінікті пысықтау.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 249 – жаттығу
ІҮ. Білімдерін тексеру. Сөйлем дегеніміз не?Сөйлемнің түрлері?
Ү. Бекіту. Оқулықпен жұмыс.а/ Күн ретін жазу.Көркем жазу Оо Оо Оо оқулық Сөздік диктант. 250-жаттығу. Мәнерлеп оқып, сұраулы және лепті сөйлемдерді тап.
Өздік жұмыс: 251-жаттығу жатқа жаз, түсіндір.
Сергіту сәті 252-жаттығу таңдануды, қуануды білдіретін лепті сөйлемдер тауып айт.
( бәрекелді, керемет, …) 253-жаттығу сөйлемдердің өзгешелігін дәлелде.
ҮІ. Үйден. 254-жаттығу. Бағалау.