Мақсаты: Сұраулы сөйлемге жаттығулар орындай отырып, ма,ме,па,пе,ба,бе бөлек жызылатыны жайлы түсінік беру.Тілін, сөздік қорларын дамыту.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: арнайы кестелер, суреттер бойынша
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, ізденушілік, өзіндік
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 234жаттығу. Өлеңді дайыс ырғағымен оқу.
ІІІ. Өткенді қорыту. Сұраулы сөйлемнің ережесін сұрау.Мысалдар келтіру.Сөйлем деген не?Хабарлы сөйлем деген не?
ІҮ. Мақсат қою кезең .Сұраулы сөйлемге жаттығулар орындау. (235 -жаттығу)
Ү. Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс.а/ 236 –жаттығу. Хабарлы сөйлемдерді сұраулы етіп жазу. Ережені шығару.
ә/ережені оқу.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру. 237-жаттығу. Ребустышеш, әңгіме құр. Бұл сөйлемдерде сұраулы мағына білдіріп тұрған сөз қайсы?
Сергіту сәті. Ойын « Қамқорлық» 239-жаттығу.
ҮІІ. Қорыту. Бүгін не білдік?Сұраулы сөйлем деген не?
ҮІІІ. Үйге тапсырма :238-жаттығу,бағалау.