Мақсаты: 8-ге 8 ді қалай қосу керектігін, 16-дан 8 ді қалай азайту керектігін түсіндіре отырып, тапсырмалар орындау. Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тапқырлыққа, ұқыптылыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелер.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, ізденушілік, өзіндік
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Сабаққа әзірлік.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№ 6 , 95
ІІІ. Өткенді пысықтау. Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер? Тік төртбұрыштың қасиеті. Шаршы деген не? Қосудың қандай қасиеттерін білесіңдер?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: 8 қосу және азайту.
Ү. Жаңа сабақ:а/ Үлестірмелермен жұмыс жүргізе отырып, 7-ні 7 –ге қосуды еске түсіру.
№ 1ә/ 8-ге 8-ді қосуды түсіндіру.8 + 8 =16 16 – 8 = 8 т /8 + 2 / + 6 =16 /16 – 6 / – 2 = 8
ҮІ .Түсінгендерін тексеру. № 1 / ә /8 + 8 16 – 8 9 + 8 17 – 8
№ 2 .Өрнекті жазып, мәнін тап./8+2/+6 /16-6/-2 /9+1/+7 /17-7/-1
№ 3. Ауызша талдау. Сергіту сәті.№4.
Трактор – 6 кеткені – 4
Берілді ? – қалғаны – сонша
Болғаны – ? есеп емес.
6 + 6 = 12 Жауабы: 12 трактор
№ 5 10 / 6 + 6 / = 22 Жауабы: 22. Ойлан тап . Шығармашылық тапсырма
/11-3/ – 4 = 4
ҮІІ .Қорыту.Бүгін не өттік? 8-ге 8 қалай қосамыз?
ҮІІІ .Үйден № 6 , 97 бет. Бағалау.