Мақсаты: Оқушы білмесе қорыту, теңдеуді шешуге үйрету. Ойлау, есептеу, дұрыс жазуға дағдыландыру. Алған білімінтиянақтай айырып, ойлауға, ойын қорытуға баулу.
Көрнекілігі: үлестірме қағаздар.
Әдісі: сұрақ-жауап, өзіндік, іздену
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі:Тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІІІ. Білімдерін тексеру:Бақылау жұмысында жіберген қатемен жұмыс.Оқу, талдау.
ҮІ. Бекіту.№ 1Барлығы 32 Қыз бала – 10 Ұл бала – 20 Келмегені – ?32-/10+20/ = 2
/32-10/- 20 = 2 /32 – 20 / – 10 = 2. № 2.Қатысқаны – 16.Қобыз – 2.Сырнай – 4.
Домбыра – ? 16 – /2 + 4 / = 10 /16 – 4 / – 2 = 10 /16 – 2 / – 4 = 10
№ 3. Теңдіктер тура болатындай етіп жақша қой
/13 + 6 / – 2 = 17 /17 – 2 / + 3 = 18 /19 – 9 / + 2 =12
17 – / 2 + 3 / = 12 16 – / 2 + 2 / =12 15 – / 1 + 1 / = 13 Сергіту сәті.1,2,3
Бойға жинап күш. Күнде бестік аламыз. Үйге қуана барамыз
№ 4 ./50+40/- 20 = 70 /20 – 10 / + 80 =90 /30+ 3 / + 60 =93 /75 + 4 / – 30 =49
/96 – 40 / – 6 =50 /78 – 50 / – 10 =18 № 5. 9 + 5 14 – 9 14 – 5 8 + 6 14 – 8 14 – 6 7 + 7 14 – 7 14 – 7 .
Шығармашылық тапсырма Азамат 3, Ержан 4 Тоқтар 5
ҮІІІ Үйге тапсырма:№ 6 , 95бет.Бағалау.