Мақсаты: Геометриялық фигураларды еске түсіре отырып, шаршы жайлы түсінік беру. Есепті әртүрлі тәсілмен шығаруға үйрету. Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тапқырлыққа, алғырлыққа шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Оқулық, геометриялық фигуралар, шаршы.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, ізденушілік, өзіндік.
Түрі: аралас.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ .Үй тапсырмасын тексеру:№ 4 , 91
ІІІ.Өткенді пысықтау.Тік төртбұрыштың қасиетін айт? Қосудың қандай қасиеттері болады? Геометриялық фигураларды ата?
ІҮ. Мақсат қою: Шаршы. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару.
Ү. Жаңа сабақ:Оқулықпен жұмыс. № 1 а/ Суреттер барлығы неше тік төртбұрыш барын айту. /2,4/ Барлық қабырғалары тең төртбұрыштарды табу. /1,3/ Бұлар шаршылар екенін түсіндіру. ә/ Төртбұрыштардың нөмірлерін теріп жазу. 3,4,5,6,7 /3, 4,/
ҮІ. Білімдерін тексеру.№ 2 Есепті әртүрлі тәсілмен шығару.Қыз – 20 Ұл – 10 Келді – 4 оқушы ? /20 + 10 / + 4 = 34 20 + / 10 + 4 / = 34 /20 + 4 / + 10 = 34
Жауабы: 34 оқушы. Сергіту сәті. № 3 Түптеуге тиіс – 48 кітап. Түске дейін – 20.
Түстен кейін – 10 Қалғаны – ? 48 – /30 + 10 / =18 /48-20/-10=18 /48-10/-20=18 Жауабы: 18 кітап № 4. Қосындыларды салыстыру. 50 + 10 + 10 Ұқсастығы: қосылғыштар бірдей 50 + 20 + 10 Айырмашылығы: орындары ауысып отыр. 20 + 10 + 50
50 + 10. № 6. 13=3 + 7 13=5+8 13 =9 + 4 Шығармашылық тапсырманы орындау.
ҮІІ .Қорыту:шаршы дегеніміз не?
ҮІІІ .Үйге тапсырма:№ 5 ,93 бет. Бағалау.