Мақсаты: Дұрыс құрылмаған мәтінді қайта құру арқылы ондағы сөйлемдердің байланысын көрсету. Оқушы сауаттылығын, сөз байлығын, шығармашылық қабілетін
дамыту.Жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі. Кесте, суреттер.
Әдісі: сұрақ-жауап, іздену, талдау.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 193-жаттығу.
ІІІ. Өткенді пысықтау. М әтін деген не?Мәтін құрау. Тақырыбы.Суретке қарап мәтін құру.
ІҮ. Мақсат қою. Мәтіннің құрылымы
Ү. Жаңа сабақ: 195-жаттығу..Мәтін неше бөліктен тұрады? Әр бөлікте айтылған ой бірдей ме? Басы, негізгі бөлім,соңы сөздеріне көңіл бөлу. 196-жаттығу мәтінді қайта құру.
ҮІ.Қорыту. Мәтін деген не?Мәтіннің бөліктері қалай жазылады?Қандай сөйлемдер мәтін құрайды?197-жаттығу Мәтінге жоспар құру.1.Екі дос.2.Иттің келуі3.Ақселеудің Абызды құтқаруы.4.Ақсақалдың сүйсінуі
ҮІІ. Үйге тапсырма: 198-жаттығу мәтін құру. Бағалау