Мақсаты: Өсімдіктің басты мүшелерінің бірі сабақтың маңызын түсіндіру. Ой-өрісін дүниетанымын дамыту. Өсімдіктерді танып білуге, қорғауға тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену
Көрнекілігі : өсімдік суреттері
Түрі: аралас.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру : тамыр, оқу, түсінгендерін сұрау
ІІІ. Өткенді пысықтау. Өсімдік мүшелерін ата? Олардың қызметі? Тамыр түрлері? Шөл өсімдігінің тамыры неге ұзын болады?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі. Сабақ
Ү. Жаңа сабақ:Сабақ өсімдік бойын ұстап тұрады. Ол қоректік заттарды тамырдан өсімдіктің бүкіл бойына жапырақтан тамырға қарай жеткізіп, өткізгіштік қызмет атқарады. Сабақ тыныс алуға да қатысады. -Оқулықпен жұмыс – іштей оқу – тізбектей оқу. Дәптермен жұмыс Сабақ – биік, жуан, аласа, жіңішке. Тік сабақ, өрмелегіш сабақ.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру. Сабақ қандай қымет атқарады? Сабақ түрлері туралы не білдік? Сабақ өсімдікке неге керек? Сабақ қандай мүше? Тік сабақ деген не? Төселмелі сабаққа нелер жатады?
ҮІІ. Бекіту. Суреттерге талдау , Сабақ түрін анықтау
ҮІІІ .Үйге тапсырма 1.түсініп оқу 2. бағалау.