Тәрбиелік максаты : өз алдына мақсат қойып, сол мақсатқа жете білуге, тапсырманы уақында орындауға, өз еңбегін бағалауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтын көрнекілігі: сабақтың жоспары, сабақтың тақырыбы бойынша плакат, планшет ұстагышы, токарлы станоктар, кұралсаймандар, щтангенциркульдер, дайындама,тетіктерің эталоны, щетка-сметка, очки,сызбалар тақтада
Өндірісі оқыту жұмысының қөлемі : Оқу тетіктер.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру болімі:
Конустық сызғыш үлгілі беттерді өңдеу үшін де қолдынылуы мүмкін. Бұл үшін бұрылыс сызғыш орнына айлабұйым тақтасына фосонды ойығы бар көшіргіш бекітіледі. Бұл ойықта, құралкүймещік тартқышыны байланысқан аунақша бар. Көлденең құралкүйменшік сомынын бұрамадан тайырады. Күймешелердің бойлық берілісі кезінде құралкүймешіктің көлденең берілісі көшіргіш ойығы бойынша аунақша қозғалысына бағынышты және кескіш дайындамада көшіргіш сызгышына орнатылған пішінді қайта өндіреді. Үлгілі пішіні тапсырылған пішінге қатысы бойынша айналы болып табылатын тетіктер түріндегі көшіргішті артқы тұғыр сүйеутөлкесіне бекітіледі.
Сабақ құрылымындағы жаңа тақырыпты бекіту:
Бір оқушы станокта ручканы жасап көрсетеді.
Копировалдық кайда орналастырылады?
Жұмыста қандай кескіш колданамыз?
а) Призмалық
в) Дөңгелек
д) Өзекті
Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар беру:
Оқу тетіктері (жаттығу).
III. Оқушылардың жаттығу және өз беттерімен жұмыс түрі.
Оқушылар жаттығу кезінде дайындамадан тетігің өндеулейді.
Жұмыс барасында төмендегілерге назар аудару кажет:
Жұмыс орнының ұйымдастыруына карау керек.
Өндеу кезіндегі тұрысы.
Өндеудегі ақау.
Жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелеріне қарау керек.
IV. Бекіту құрылымы
1. Өндірісті оқыту сабағын қорытындылау.
2. Оқушыларды жақсы жұмыс көрсеткені үшін бағалау.
3. Оқушылардың жұмыс барысында жіберген қателіктерін көрсету, болдырмау тәсілдерін үйрету.
4. Оқушылардың бағасын, не үшін алғанын түсіндіру.
5. Үйге тапсырма. Конспект.
6. Жұмыс орнын жинау.
YI. Үйге тапсырма. оюлар түрін ойып үйрену.