Мақсаты: Бірлік, ондық, жүздік түрінде берілген қосу мен азайтудың мәнін таба біл үйрету.
Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үлестірмелер бойынша
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, өзіндік
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:– Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:Оқу, талдау
ІІІ. Өткенді пысықтау:Үлестірмелер бойынша
ІҮ. Мақсат қою кезеңі:тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Ү. Жаңа сабақ:Оқулықпен жұмыс. № 1 2 + 3 =5 20 + 30 = 50
200 + 300 = 500 5 – 2 =3 50- 20 = 30 500 – 300 = 200 әр қатардағы қосындыларды салыстыру.
ҮІ Түсінгендерін тексеру: № 2 5 , 60 , 200 , 265 сандарында неше бірлік, неше ондық, неше жүздік бар 60= 60+0 200= 200+0+0 265= 200+60+5№ 4
/500 + 200 / – 300 /500 + 200 / – 300 /800 + 200 / – 300
Сергіту сәті.№
1 Тік төртбұрыш. Қарама-қарсы қабырғалары тең.
№ 6 7 + 7 + 7 = 2121 – 7 – 7 – 7 = 021 – 3 – 3 – 3 – 3 – 3 – 3 – 3 = 0Ойлан тап/15 – 7 / + 4 = 12
/15 + 7 / – 10 = 12
ҮІІ Бекіту:Қосуды немен тексереміз?
ҮІІІ. Үйге тапсырма:1. № 3 2. бағалау.