Мақсаты: 1. Оқушының «Бабалар өмірі – ұрпаққа өнеге» атты білгенімен, алған тәлімін пысықтау. 2. Дұрыс оқу, түсінгенін айтуға дағдыландыру, ойлау, ойын қорытуға баулу. 3. әдіптілікке, адамгершілікке тәрбиелеу
Түрі: аралас сабақ
Көрнекіліктер: сзжұмбақ, суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Өткенді сұрау: Қандай бөлімді оқыдық? Онда не жайлы айттық? Бабалар өмірі – ұрпаққа өнеге» дейді оны қалай түсінесің? Осы бөлімнен қандай тақырыптар өттік? Оны қалай түсінесің? Оны жазған кімдер? 1. «Әбілмансұр» – М Әуезов 2. «Атан түйе шөккен жер» (Баба саған не қалды?) 3. «Алғшқы қоңырау» Ғафу Қайырбеков 4. «Бала Абай» М.Әуезов 5. Қандай сөз жұмбақтар шештік? (Абылай, Райымбек, Ыбырай) 6. Сурет бойынша жұмыс. Суретті Абай кітабы бойынша әңгімелеу оқушының өз бетімен әңгімелету.
ІІІ Пысықтау 1. Тест 1. Абылай 2. Сабалақ 3. Әбілмансұр 2. Атан түйе деп неше жасар түйені айтады? 1. 5 жасар 2. 3 жасар 3. 4 жасар . Алғашқы «Қазақ хрестоматиясын» жазған кім? 1. Абай 2. Ыбырай 3. Ахмет. 4. Бала Абайдың ермегі 1. ертегі 2. Кітап оқу 3. Ойын 5. Бөлімнің аты қалай аталады?1. Бабалар өмірі – ұрпаққа өнеге 2. Қадірлі аналарым, аяулы әжелерім 3. Адам болам десеңіз
Жеке оқушыларға басқа тапсырма беру. Біз осы бөлімнен қандай әсер алдық?
ІҮ.Үйге тапсырма беру: 182-192 бет қайталау