Мақсаты : Жаттығулар орындай отырып сын есімдерді таба білуге үйрету.Тілін, сөздік қорларын дамыту.Алғырлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: арнайы суреттер, үлестірмелер бойынша
Әдісі : түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, өзіндік
Сабақтың барысы.І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.Сын есім
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 462-жаттығу.Оқу, талдау.
ІІІ. Білімдерін тексеру: Сын есім дегеніміз не? Мысалдар келтіру
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Сын есім
Ү. Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс. 463-жаттығу мәтінді оқы, Қандай? Қай? Сұрақтарына жауап беретін сөздердітап. Қай сөзбен байланысып тұрғанын айт. 464-жаттығу Зат есімге қатысты бірнеше сын есім тауып жазу .Жалпақ тақтау, қалың тақтай, тегіс тақтай Кең көше, тар көше, ұзын көше.Терең көл, тұщы көше
ҮІ. Түсінгендерін тексеру: 465-жаттығу суреттегі заттарды сипаттап айт.Сын есімнің қай сөзбен байланысып тұрғанын сызбамен көрсету.
ҮІІ. Бекіту. 466-жаттығу ребусты шеш, сын есім екенін дәлелде. «Түзу»
ҮІІІ. Үйге тапсырма: 467-жаттығу.Бағалау.