Мақсаты: Оқушыларға мазмұндама жаздыра отырып, өз ойларын қорытып, жаза білуге баулу.Тілін, сөздік қорларын дамыту.Еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі : Мазмұндамалар жинағы.
Әдісі : сұрақ-жауап,өзіндік.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушы зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.Дәптерлерін таратып беру.
Мазмұндама тақырыбымен таныстыру. «Кептер» оқып, түсіндіру. Сұрақтарға жауап алу. Өз түсініктері бойынша қысқаша мазмұнын айту.
ІІІ. Білімдерін тексеру. Мазмұндаманы жазу.
Кептер
Үйде Еркін мен қарт әжесі болды. Өзгенің бәрі жұмыста. Әжесі қарап отыра алмады. Жүн түттеді, ұршық иіреді.
Әжесі немересіне есік алдындағы легенді алып келуге жұмсады. Еркін есік алдына шықты. Ол мысықтың кептерді талап жатқанын көрді. Еркін кептерді мысақтан құтқарып алды.
Ол кешікті. Әжесі шыдай алмады. Сыртқа шықты. Еркін болған жайды әжесіне айтты. Әжесі немересінің мейірімділігіе сүйсінді.
Үйде кімдер болды?Әжесі үйде немен айналысады?Еркін қайда шықты?Еркінге әжесі не үшін сүйсінді?Жеке оқушыларға көмек көрсету. Түсіндіру.
ІҮ. Сабақты аяқтау. Оқушы жұмыстарын жинап алу.Бағалау.