2-сабақ.
Тақырыбы: Шамалар және оларды өлшеу.
Мақсаты: Сандардың ондық жүйесі мен өлшеудің метрлік жүйесінің арасындағы байланысты және өлшем бірліктерін түрлендіруді пысықтау.
Білімділігі: Сандардың ондық жүйесімен өлшеудің метрлік жүйесінің арасындағы байланысты пысықтап, білімдерін тиянақтау, есептеу дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрістерін, ойларын, еске сақтау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелігі: Логикалық ойлау сезімдерін оятып, ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу;
Түрі: Дәстүрлі сабақ;
Әдісі: Түсіндірмелі сабақ, сұрақ-жауап;
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, оқулық, кесте;
Сабақтың жүру барысы:
І.Ұйымдастыру . Психологиялық ахуал.
Бір-бірлеріңе бұрылыңдар және сәттілік тілеңдер.
ІІ. Өткен сабақты қорыту.
Үй тапсырмаларын тексеру
Жүздік ондық бірлік
5 3 8
5 3
5 8
5
«Тез есептеп үйрен:»
(49/7*5+1)/9*3; (7*8+7)/9*3/7; 28/7*4/2*3/6.
III. Жаңа сабақ Мағынаны таныту.
№1. 647; 640; 607;
№2. 895; 777; 805; 770; 700.
Бірлігі: 5, 7, 5, 0, 0.
Ондығы: 9, 7, 0, 7, 0.
Жүздігі: 8, 7, 8, 7, 7.
№3. 666
«Кім жылдам»
№4. см, дм, км, м, кг, г, т, ц.
№5. 100>10; 100<1000.
№6. Ұзындық бірліктері: м, км, дм, см.
Масса бірліктері: г, кг, т, ц.
IV.Сергіту. « Қара жорға» биі
№7. Есепті шығар
Пияз- 100кг.
Картоп- одан 3есе артық 100*3=300(кг) картоп
№8. 589; 500+80+9; 587, 588, 589, 590.
Шығармашылық тапсырма
Сабақты қорыту
Үйге тапсырма беру. №3, 8(ә).
Бағалау.