Сабақтың мақсаты : Өзінің сүйікті ісі – сурет салу туралы жайында өз ойын жеткізе білу.
Жетістік критерийлер:
– С. 1.Тақырыпқа байланысты сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
– В.1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
– А. 1.Жоғары дәрежелі сұраққа Клише арқылы жауап бере алады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері :«5 сұрақ» әдісі, «Инсерт» әдісі
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Деректі көздер |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиалық ахуал туғызу. |
4 мин. |
Амансын ба, алтын күн! Амансын ба, көк аспан! Амансын ба, достарым! Жамандықты тастайық, Сабағымызды бастайық. |
Оқушылар орнынан тұрып, өлең жолдарын айтады. Топтың ішінен топ басшысы, тайм – кипер, хатшы, баяндамашы сайлайды. |
|
Топқа бөліну |
1 мин |
Бағалау парақтарын таратады.Бағалау парақтарында критерийлерді ұсынады. |
Бағалау парақтарын алады. |
Бағалау парақтары |
І. Білу |
5мин |
«5 сұрақ » әдісі арқылы әр топтан 1 оқушы шығады. Сұрақтарға жауап береді.Дұрыс жауапқа 1 ұпай алады. -Сенің сүйікті ісің қандай? -Сен спорт түрлерін ата. -Сенде компьютер бар ма? -Мынау қандай гүл? -Сен қазақша ән білесің бе? |
Әр топтан шыққан оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бір –бірін қолпаштау арқылы бағалайды. |
Доп Интербелсенді тақта |
ІІ.Түсіну |
8мин |
АКТ арқылы интербеленді тақтада сөзжұмбақ беріледі. Сөзжұмбақ арқылы жаңа тақырыпқа шығады Сөздікпен жұмыс Бояу – Қылқалам – Сурет – Сурет салу – 1 –тапсырма арқылы жаңа сөздермен жұмыс істейміз. |
Әр топ тақырыпты дәптерге жазады. Жаңа сөздермен жұмыс істейді. Сөздерден сөз тіркестерін, сөйлем құрастырып 1 тапсырманы орындайды.Сонында тексеріп бағалайды. Бармақтан шыңтаққа дейін. |
Сөздіктер Үш түсті бағдаршам |
Сергіту сәті |
2мин |
Тақпақ арқылы дене қимылын көрсетеді |
Оқушылар дене қимылын жасайды. |
|
ІІІ. Қолдану |
8мин |
Әр топқа тапсырм
|