Сабақтың тақырыбы: Менің ойыншықтарым

0
477
физика

Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : «Ыстық орындық», Миға шабуыл

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер

1.Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин

Амандасады.

Психологиялық дайындық.

Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.

-Бүгін сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

Үй тапсырмасын тексереді :

ыстық орындық/өткен жаңа сөздер

Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады.

Амансын ба, Алтын күн!

Амансын ба, Көк аспан!

Сабағымызды бастаймыз,

Жалқулықты тастаймыз.

Берілген үй тапсырмасын айтады, бір-бірін тыңдайды

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

3 мин

Интербелсенді тақтада ойыншықтардың суреттері көрсетіледіжазылған:(жаңа тақырыпты ашу мақсатында)

-Сенің ойыншықтарың бар ма?

– Қандай?

– Сені не таңғалдырды?

– Жұптасыңнан сұрашы?

Презентация көру

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі

моноблок, презентация

Мағынаны тану

Түсіну

5 мин

Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

Сөздік:

жақсы көремін

сүйікті

текше

секіртпе

Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады.

Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

48-бет:ереже:

к-г

қ-ғ

Қолдану

18 мин

Миға шабуыл:

Оқушыларға мәтінді береді,аудартады.

Менің ойыншықтарым бар. Олар машина, аю, текше. Мен ойыншықтарымды жақсы көремін. Менің сүйікті ойыншығым –аю.

Сергіту сәті/ 69-бет 5-т-ма

Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Мәтін таратылады

Бағалау парағы

Талдау

8 мин

1).68-бет 3-т-ма

Сұрақтарға жауап жаз

2).69-бет 4-т-ма

3).Сурет бойынша әңгімеле.

67-бет 1-т-ма

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

Жинақтау

5 мин

Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. «Менің ойыншықтарым» туралы түсініктерін қағаз бетіне түсіреді.

Әр оқушы постер дайындайды,қорғайды.

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь