Дүниетану |
Уақыты: |
Мұғалім: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Қоршаған ортаны қалай танып білуге болады |
|||
Сабақтың жалпы мақсаты |
балаларды қоршаған ортаның сұлулығым бақылауға үйрету; бақылау, зерттеу қабілетін дамыту; тірі және өлі табиғаттағы заттар мен құбылыстарды бақылау, талдау, сараптау, қорытынды жасауды үйрету. |
|||
Әдіс-тәсілдер |
түсіндіру, әңгіме, сұрақ-жауап, |
|||
Көрнекіліктер |
дәптер, қарындаш, қалам, табиғи материалдарды жинақтайтын папка. |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
Сыныптаынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру |
Би «Қаражорға» |
|||
Топқабөлу |
Балалар өлеңді өздері оқиды: Табиғатты сүйіңдер, Орман, көлді бағала. Ыстық күнге шіліңгір, Аязға да қарама. Туып-өскен даламыз – |
|||
Үй тапсырмасын сұрау |
Жазбаларыңды ретке келтір. Өз зерттеу пікірің туралы балаларға айтып беруге дайындал. Мәтінді оқып, Өзіңді тексер» айдары бойынша берілген тапсырмаларды орында. |
|||
Қызығушылықты ояту |
«Табиғат» сөзіне ассоциациялық тізбек құрастыру. |
|||
Жаңа материалмен жұмыс. |
Оқушылармен мынадай сұрақтар төңірегінде әңгіме жүргізіледі. Тірі және өлі табиғат бір-бірімен қалай байланысты? Адамдар табиғаттан не алады? Қандай сезім мүшелері табиғатты және оның сұлулығынсезінуге көмектеседі? Өз өлкеңнің табиғи байлығы туралы әңгімеле. Сурет салу. |
|||
Ой толғаныс |
Ой толғау. – Топсеруен кезінде өзің көрген дүниелердің қайсысы қуантып, қайсысы көңіліңді жабырқатты? |
|||
Үйге тапсырма беру. |
«Мен табиғатты қалай қорғап жүрмін» – эссе жазу. |
|||
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалап, баға қою. |
|||
Кері байланыс |
Оқушылар бір-біріне деген тілектерін жапырақтарға жазып, мәуе ағашына жапсырады. Плакат стикер |