Тақырыбы |
Металдар тарауына есептер шығару. |
уақыты |
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік: |
Оқушылардың металдардың құрылысы .қастеттері туралы білімдіжүйелеу,бекіту; формуланы қолдану,химиялық реакция теңдеуін құрастыру,есептер шығару біліктілігі мен дағдысын дамыту; түсіндіре білу , қорытынды жасау,жүйелеу, білім-білік дағдыларын дамыту ; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру . |
|
Сабақ типі: |
Есептер шығару. |
|
Сабақ өткізілу түрі: |
Мұғалімнің түсіндіруі,.Кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау, кестемен фронталды әңгімелесу, қорытынды жасау |
|
Құралдар мен реактивтер: |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта 10-ЕТЖ-1 |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. 1. айналымға берілген үй тапсырмасын(өзара тексеру) тексеру . |
5-7 |
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
|
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: Металдар тақырыбына есептер шығару 3. Білімді жаңғырту. (Актуализация ): нашар үлгерушілермен жұмыс |
3-4 |
Жаңа сабақ түсіндіру. |
Білімділік міндеттері: -оқушылардың өтілген материалды қабылдау ,есте сақтауын қамтамасыз ету; -нақты қорытындылауға ,жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу; – оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету; -түсініктер,заңдар,ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге ,талдауға көмек ету; -оқушылардың оқу материалын өз әдіс -тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету. 2.Есеп шығару: . 10-ХЖД-1жұмыс істеу №1-8.63 бет. |
14-15 |
Білімді жүйелеу және қорытындылау кезеңдері: |
Білімділік міндеттері: – оқылға
|