Дүниетану
|
Уақыты:
|
Мұғалім:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Мұрын – иіс сезу мүшесі
|
Сабақтың жалпы мақсаты
|
Сезім мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы түсінік беру. Олардың адам өміріндегі маңызы: оқушыларды ұқыптылыққа, таза жүруге, сезім мүшелері, гигиена ережелерін пайдалана білуге үйрету, тәрбиелеу. Көрнекілігі: Видеопроектор, суреттер, тест, карточкалар, ребус, слайд, т. б.
|
Әдіс-тәсілдер
|
сұрақ-жауап , ойын .
|
Көрнекіліктер
|
Видеопроектор, суреттер, тест, карточкалар, ребус, слайд, т. б.
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Сыныптаынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру
|
Би «Қаражорға»
|
Топқабөлу
|
|
Үй тапсырмасын сұрау
|
құлақты күтудің ережелерін айту .
|
Қызығушылықты ояту
|
. Мынау – менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған, Мынау – басым ақылды, Бәрін осы басқарған.
Мынау – басым ақылды, Бәрін осы басқарған. Мынау менің – оң қолым, Мынау менің – сол қолым, Барлық істі атқарған.
|
Жаңа материалмен жұмыс.
|
. Балаларға көрсетпей, шүберек жағу, әтір, иіс су себу. – Не байқадыңдар? – Жанған шүберектің иісін, әтірдің иісін сездік. – Дұрыс. (Иіс сезу мүшесі – мұрын туралы айту) – Балаларға айран мен балдың дәмін таттыру. Не байқағандарын сұрау. – Бал – тәтті, айран – ащы екенін сездік. – Дұрыс. (Дәм сезу мүшесін – тіл туралы айту) (Кітаптан сөздерді оқу) алу мүшелерін сақтау және суық тию ауруының алдын алу шаралары. *жаурап қалма. Жылы киініп, жылы жүруге тырыс. *Дымқыл аяқ киім мен киімді киюге болмайды. *Тұмаудан сақ бол. Жөтелетін және түшкірген адамдардан қашық жүр. Есте сақта! Темекі тарту иіс сезу мүшесін нашарлатады. 47 – бет. Сен білесің бе? (Оқушыларға оқыту)
|
Ой толғаныс
|
Тест сұрақтары. 1. Көру деген – бұл,, А) Әдемі көзілдірік. Ә) Дүниеге көзқарас. Б) Әдемі көз. В) Алыстан, жақыннан көру. 2. Құлақ адамға……….. қажет. А) Ертегі тыңдау. Ә) Ыстықтан қорғауға. Б) Тыңдағыштарды құлаққа салуға. В) Тепе – теңдік қалыпты сақтауға. 3. Мұрын…… ағзасы. А) Иіс сезу. Ә) Есту. Б) Дәм тату. В) Дәм сезу. 4. Тілді…….. керек. А) Күте білу. Ә) Тығу. Б) Көрсету. В) Шығару.
|
Үйге тапсырма беру.
|
Мұрын, тіл туралы айту.
|
Бағалау
|
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалап, баға қою.
|
Кері байланыс
|
Оқушылар мұрын жайында мақл – мәтелдерді стикерге жабыстырыып , тақтадағы плаката іліп қояды .
|