Мұратқа жету. Ауыспалы осы шақ.

0
46
иинформатика

Сабақтың тақырыбы: Мұратқа жету. Ауыспалы осы шақ.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

осы шақ пен оның түрлерін түсіндіру, сауатты сөйлеу мен

жазуға үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, суреттер

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: ауыспалы осы шақты меңгеру, мұратқа жету туралы өз ойларын айта білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

1 – тапсырма («Көйлекті маған кім берді?» мәтінін мазмұндау).

Өткен шақта әңгіме жазу.

ІІІ. Жаңа сабақ

1 – тапсырма. «Мұратқа жету» тақырыбында әңгіме құрау

2 – тапсырма. Мәтіндегі етістіктерді осы шақта жазыңдар.

Еңбектенемін-еңбектендім

3 – тапсырма. Бес жолды өлең.

Зат есім – мұрат

Сын есім – асқақ, биік

Етістік – жетеді, қояды, ұмтылады

Сөйлем – Адам биік мұраттарға жетуге ұмтылады.

Синоним – мақсат

«Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны.

Дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса көтермейді.

1.Қойшы балаларды оқытып жүр.

2.Жүргізуші машина жүргізеді

3.Аспазшы үй салып жүр.

4.Дәрігер адамдарды емдейді.

5.Жазушы хат, газеттер тасып жүр.

6.Дәрігер етік тігіп отыр.

7.Мұғалім балаларды емдеп жүр.

8.Ұшқыш әдемі киім тігеді.

9.Өрт сөндіруші өртті сөндіреді.

Семантикалық картамен жұмыс

Осы шақ

Өткен шақ

Келер шақ

шашатпайды

Айтады

Көрді

Орындаймын

Ойнайды

Көріп отырмын

Ережемен жұмыс

Ауыспалы осы шақ: -а,-е,-й + жіктік жалғауы (І,ІІ,ІІІ): келеді, барасың, қараймын

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

Етістік шақтары бар мақал – мәтелдер жазу.

VІ. Бағалау бөлімі

 

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяМоя любимая школа
Следующая статьяНадежда

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь