Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.

0
10
информатика

Сабақ №18

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.

Сабақтың типі: жаңа материалды меңгеру.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік мақсаты: Оқушыларға квадрат теңдеу анықтамасын, олардың түрлерін, шешу жолдарымен таныстыру. Есеп шығаруға машықтандыру.

Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой өрісін кеңейту, математикаға деген қызығушылығын.Есептеу дағдысын жетілдіру.

Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, тез

ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту. Түсіндірмелі сұрақ – жауап.

Практикалық жұмыс.

Көрнекілігі: Кестелер, формулалар, компьютер.

Сабақтың барысы

1. Ұйымдастыру.

2. Жаңа материалды меңгеруге дайындық. Ой-толғау.

1. Теңдеу деген не?

2. сызықтық теңдеу деген не?

3. Мәндес теңдеулер дегенді қалай түсінесіңдер?

4. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, оларды түрлендіру.

5. Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты.

3. Жаңа материалы меңгеру.

(1) түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.

Мұндағы а, в, с нақты сандар. , х-айнымалы.

а -1 коэффициент, в – 2 коэффициент, с бос мүше.

Егер (1) теңдеудегі болса, онда ол теңдеу толық квадрат теңдеу деп аталады.

Мысалы, 6

В немесе с, немесе в мен с нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.

Толымсыз квадрат теңдеулер былай жазылады.

1. , мұндағы с=0.

2. , мұндағы в=0.

3. , мұндағы в=0, с=0.

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-ге тең болса (а=1), онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.

.

Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу жолдары.

1. . х(ах+в)=0

х1=0, ах+в=0, х2=

Мысалы, .

2. ,

Мысалы,

3. , теңдеудің сол жақ бөлігі х=0 болғанда ғана нөлге тең болады. Сондықтан теңдеудің бір ғана түбірі бар, және ол нөлге тең.

Мысалы,

4. Жаңа материалды меңгергенін тексеру.

Оқулықта: №113, №114 (ауызша), №115, №116 (1,2), №117 (1,2 )

5. Қорытынды. Сонымен сабақта біз не үйрендік? (балалар жаауп береді.

6. Үй жұмысы. №116 (3;4), №117 (3;4;5;6)

7. Бағалау.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь