§8.12.Азот оксидтері. Азот қышқылы. Нитраттар. Лабораториялық тәжірибе №16 «Сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының мыспен әрекеттесуі»

0
1058

Тақырыбы

§ 8.12.Азот оксидтері. Азот қышқылы. Нитраттар. Лабораториялық тәжірибе №16 «Сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының мыспен әрекеттесуі»

уақыты

Білімділік мақсаты:

дамытушылық:

тәрбиелік:

Азот оксидтері ,қышқылының құрылысы ,нитраттардың алынуы ,қасиеттері ,қолданылуы туралы білімді жетілдіру.

азот оксидтерінің қасиеттеріндегі айырмашылықты ,азот қышқылының, нитраттардың қасиеттерін түсіндіре білу, өз білімін көтеру дағдыларын ары қарай дамыту жалғастыру;кітаппен жұмыс ,жұмыс дәптерінен тапсырмалар орындау.

сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру .

Сабақ типі:

аралас

Сабақ өткізілу түрі:

Мұғалімнің түсіндіруі,жаттығулар орындау,9-Б-7, 10-ЕТЖ-1 фронталды әңгімелесу.

Құралдар мен реактив тер :

Кітап , дәптер , интерактивті тақта ХЭ ПЖ , 9- Б -7, 10- ЕТЖ -1, сұйылтылған және концентрлі азот қышқылы, мыс жоңқалары, газ жүретін түтікше,сынауықтар.

Ұйымдастыру

кезеңі:

( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. )

– сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

– оқушыларды психологи ялық дайындау.

Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі :

Сабақтың білімділік мақсаты:

– үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

– білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

– кеткен кемшіліктерді жою.

1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру .

5-7

Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.

Білімді жаңғырту. (Актуализация )

Білімділік міндеттері:

-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;

– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

2.Оқыту проблемалары:

Азот оксидтері. Азот қышқылы. Нитраттар

1.Білімді жаңғырту:

1.Фронталды әңгімелесу: (нашар үлгеретін оқушылармен жұмыс.):

Нәтижесінде аммоний тұздары түзілетін реакция теңдеулерін құрастырыңдар?

Қандай реакция аммоний тұздарына сапалық реакция.

Аммиак пен аммоний тұздарының қандай химиялық қасиетерін білесіңдер?

2-3

Жаңа сабақ түсіндіру.

Білімділік міндеттері:

Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;

– оқушылардың білімді қабылдауына,алған білімнен қорытынды шығаруға,жүйелеуге қажетті түрлі әдіс –тәсілдерді үйрету;

– оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы;берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға ,түсініктерді ,заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.

2. 9-Б-7 көре отырып жаға сабақты оқып,білу

А). Мына салыстырмалы таблицаны құрастыр: (кітап бойынша § 8.12 )

Салыстырылатын белгілері.

NO

NO 2

Түзілуі

Найзағай ойнағанда түзіледі

Машина жанармайы жанғанда,зауыттар жұмыс