Тақырыбы |
§ 8.12.Азот оксидтері. Азот қышқылы. Нитраттар. Лабораториялық тәжірибе №16 «Сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының мыспен әрекеттесуі» |
уақыты |
|||||
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік: |
Азот оксидтері ,қышқылының құрылысы ,нитраттардың алынуы ,қасиеттері ,қолданылуы туралы білімді жетілдіру. азот оксидтерінің қасиеттеріндегі айырмашылықты ,азот қышқылының, нитраттардың қасиеттерін түсіндіре білу, өз білімін көтеру дағдыларын ары қарай дамыту жалғастыру;кітаппен жұмыс ,жұмыс дәптерінен тапсырмалар орындау. сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру . |
|
|||||
Сабақ типі: |
аралас |
|
|||||
Сабақ өткізілу түрі: |
Мұғалімнің түсіндіруі,жаттығулар орындау,9-Б-7, 10-ЕТЖ-1 фронталды әңгімелесу. |
|
|||||
Құралдар мен реактив тер : |
Кітап , дәптер , интерактивті тақта ХЭ ПЖ , 9- Б -7, 10- ЕТЖ -1, сұйылтылған және концентрлі азот қышқылы, мыс жоңқалары, газ жүретін түтікше,сынауықтар. |
|
|||||
Ұйымдастыру кезеңі: |
( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. ) – сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; – оқушыларды психологи ялық дайындау. Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
|||||
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. 1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру . |
5-7 |
|||||
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
|
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімді жаңғырту. (Актуализация ) Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: Азот оксидтері. Азот қышқылы. Нитраттар 1.Білімді жаңғырту: 1.Фронталды әңгімелесу: (нашар үлгеретін оқушылармен жұмыс.): Нәтижесінде аммоний тұздары түзілетін реакция теңдеулерін құрастырыңдар? Қандай реакция аммоний тұздарына сапалық реакция. Аммиак пен аммоний тұздарының қандай химиялық қасиетерін білесіңдер? |
2-3 |
|||||
Жаңа сабақ түсіндіру. |
Білімділік міндеттері: Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету; – оқушылардың білімді қабылдауына,алған білімнен қорытынды шығаруға,жүйелеуге қажетті түрлі әдіс –тәсілдерді үйрету; – оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы;берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға ,түсініктерді ,заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау. 2. 9-Б-7 көре отырып жаға сабақты оқып,білу А). Мына салыстырмалы таблицаны құрастыр: (кітап бойынша § 8.12 )
|
Домой Планирование Поурочные планы §8.12.Азот оксидтері. Азот қышқылы. Нитраттар. Лабораториялық тәжірибе №16 «Сұйылтылған және концентрлі...