Тақырыбы |
§ 8.13.Фосфор және оның қосылыстары. |
уақыты |
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік: |
Фосфордың табиғатта таралуы,фосфордың физикалық,химиялық қасиеттері,маңызды оттекті қосылыстары,фосфор қышқылдары,тұздары туралы білімді қалыптастыру; электрондық формула құрастыру ,атом құрылысының химиялық элементтің қасиетіне әсерін түсіндіре білу,фосфор оксиді мен қышқылының химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыра білу білім-білік дағдыларын жетілдру,есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
Сабақ типі: |
аралас |
|
Сабақ өткізілу түрі: |
Мұғалімнің түсіндіруі,жаттығулар орындау фронталды әңгімелесу. |
|
Құралдар мен реактив тер : |
Кітап , дәптер , интерактивті тақта, ТҚ -6, 9- ЕТЖ -1 |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. ) – сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; – оқушыларды психологи ялық дайындау. Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. 1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру . 2.ДДТ-9 –бірнеше күшті оқушылармен жұмыс істеу. |
5-7 |
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
Жаңа сабақ түсіндіру. |
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.Білімді жаңғырту. (Актуализация ) Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: 1.Білімді жаңғырту: 1.Фронталды әңгімелесу: (нашар үлгеретін оқушылармен жұмыс.):
2. Фронталды әңгімелесу қорытындысы (консультанттар) Жаңа сабақ материалын түсіндіру: 2. 21, 22, 23 параграфтарды өз бетінше оқу ( нұсқамен): 1нұсқа. ***Фосфор үш түрлі агрегаттық күйде болады ( ақ,қызыл,қара). Фосфордың табиғаттағы қосылыстары – фосфорит (Са3 (РО4)3 ), апатит(Са5 (РО4)3 ). Каратау тауларында кездеседі , Каратау бассейн і негізінде Жа ңат а с т а кен байыту комбинат ы жұмыс істейді . В Акт ө б е обл ысында фосфор Шил і са й ірі кен орнында өндіріледі , осының негізінде Шымкент, Тараз да фосфор завод тар ы жұмыс істейді . *** Фосфор өсімдіктермен жан-жануарлардың бел о к тарының құрамында болады, адамдар мен жануарлар фосфорды өсімдіктерден алады. *** Бос күйінде фосфорды электр пешінде көмір,құм, табиғи фосфаттың қосп
|