Мақсаты:адам, өсімдік жануарлар арасындағы тығыз байланыс жайлы түсінік беру, қызыл кітапқа енген өсімдіктер мен жануарлармен таныстыру. Өсімдіктердің тіршілік ету туралы танымдық қабілеттерін дамыту.Табиғатты қоршаған ортаны қорғау.
Көрнекілігі: суреттер
Түрі: аралас
Әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:Сабаққа әзірлік.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Адам, өсімдік және жануарлар арасындағы байланыс туралы әңгімелеу
ІІІ. Өткенді пысықтау: Өзің туратын жерде жануарларды қорғау туралы қандай жұмыс жүргізілетіні жайлы әңгімеле
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Ү. Жаңа сабақ. 1. Мәтінді оқып, сұрақ арқылы түсіндіру. 2. Іштей оқыту 3. Тізбектей оқыту.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру: 1) Дүние жүзі қорының эмблемасын салу (WWF)
2) Қызыл кітапқа енген өсімдіктерді ата. Грейг, кауфман қызғалдағы жайлы не білесің?
3) Қызыл кітапқа енген жануарлар жайлы не білесің? Қарақұйрық, құлан
ҮІІ. Бекіту. «Қызыл кітап» не үшін жазылады?
Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау қажет пе?
Сен жануарларды жақсы көресің бе?
ҮІІІ. Үйге тапсырма 1. оқу, мазмұны 2. бағалау.