Мақсаты: жануарлар арасындағы қарым-қатынас, әр жануардың тіршілігін сақтауға бейімділік екенін түсіндіру. Дүниетанымын кеңейту.Жануарларды қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жануарлар суреті.
Әдісі: сұрақ-жауап, іздендіру.
Түрі: аралас
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:Ұрпақ тіршіліктің жалғасы. Тізбектей оқу. Мазмұнын сұрау
ІІІ. Өткенді пысықтау:Ұрпақ тіршіліктің жалғасы дегенді қалай түсіндіңдер?
Бунақденелілердің қалай көбейетінін айт. Қой,ешкі, түйе, жылқы, шошқа төлдерін ата?
Балық, құс, бунақденелілердің балаларын ата?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі:Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Ү. Жаңа сабақ: Жануарлардың бір-біріне қайырымдылығы оқу, әңгімелеу. Оқулықпен жұмыс. Іштей оқу. Тізбектей оқу,тауып оқу. Дәптермен жұмыс.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру:Сұрақтарға жауап алу. Әңгімелету.
ҮІІ. Бекіту: Бүгін не білдік?
ҮІІІ. Үйге тапсырма:оқу, мазмұны,бағалау