Мақсаты: Жәндік тіршілік сақтандырудағы бүркеніш, қорғаныш, сақтандырғыш реңнің маңызы салыстырмалы сипаты туралы алғашқы түсінік беру. Өмірде көрген білгендерін толықтырып, дамыту.Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер бунақденелілер
Әдісі: сұрақ-жауап,әңгімелеу, талдау, түсіндіру,
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Бүркеніш рең , тізбектей оқыту, мазмұндату.
ІІІ. Білімдерін тексеру: Бунақденелілерге нелер жатады? Сурет бойынша бұл не? Ойынын ойнату. Жануарлар-өсімдік, жануарлар-жануарлар қарым-қатынасы туралы ұғым. Бунақденелілермен қоректенетін жануарлар. Бунақденелілердің табиғаттағы маңызы.
Сергіту сәті.
ІҮ. Мақсат қою кезеңі:Сақтандырғыш рең
Ү. Жаңа сабақ:а/ Жаңа сабаққа берілген мәтінді оқып, проблемалық сұрақ қою арқылы мазмұнын түсіндіру. / Негеш энциклопедиясын қолдану/. ә/ Мәтінді іштей оқыту.Тізбектей оқыту.
ҮІ.Түсінгендерін тексеру:Ошаған көбелек құстардан қалай қорғанады. /Қанатын жинап ағаштың бұтағына қыстырылып қалады/ оның қанатының асты басқа түсті.Ал кейбіреулері жасыл жапыраққа ұқсайды. Ал кейбір көбектер қанатын жайып жіберіп, гүлге қона қалғанда, гүлден айнымай қалады. Қарашыбын қалай қорғанады? /қарашыбын кенеттен түрленеді. Үсті түкті,арадан аумай қалады./ Қанқызының үсті толған ноқат, қып-қызыл ол қалай қорғанады? Денесінде тиген жерін күйдіретін сұйық зат бар. Оны қауіп төнген кезде шығарады. Аузын күйдіретіндіктен құстар оны жемейді. Бұның бәрі – сақтандырғыш рең. Көбелек пен шегіркелердің аталған бейімділігі бүркеніш рең деп аталады.
ҮІІ. Сабақты бекіту.Біз бүгін не білдік? Бунақденелілер өз жауынан қалай қорғанады? Табиғат туралы мақал-мәтелдер айту. Сабақты қорыту, бағалау.
ҮІІІ .Үйге тапсырма:Оқу, мазмұны