Сабақтың мақсаты:
- Білімділік мақсаты: оқушыпарды Айдағы және Күн жүйесінің басқа планеталарындағы термодинамикалыц жағдайлармен таныстыру, қосымша әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми көзқарастарын кеңейту.
- Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
- Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі :
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
1) ТД-ның бірінші заңы қалай тұжырымдалады?
2) ТД-ның екінші заңында не айтылады?
3) Неліктен Күн жүйесіндегі планеталар ішінде Жер бетінде ғана тіршілік бар?
V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:
1 .Айдың табиғаты.
2.Шолпан бетіндегі термодинамикалык жағдайлар. З.Марстатіршілік мүмкін бе?
VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
Ай бетіндегі температураның өзгерісі (күндіз және түнде) қандай?
Шолпан атмосферасы негізінен қандай газдан тұрады? Шолпан бетіндегі температура мен қ ысымның шамасы қандай?
Марс неліктен қызыл планета деп аталады? Марс бетіндегі температураның жылды қ өзгерісі қандай? Марс бетіндег і атмосфсралық қ ысымның шамасы қандай?
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §27