Білімділік. Дөңгелек картаның мәнісін түсіну.
Дамытушылық. Зерттеулердің бағытын картаға түсіруге дағдыландыру
Тәрбиелік. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: репродуктивті, проблемалық
Құрал-жабдықтар: дүние жүзінің физикалық картасы, интерактвті тақта
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
1.Ұйымдасты-ру кезеңі (3 мин) |
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Сарамандық жқмыс тақырыбымен таныстыру. Мақсат-міндеттерін анықтау. |
Мұғаліммен амандасу. Сарамандық жқмыс тақырыбымен таныстыру. Мақсат-міндеттерін анықтау. |
2. Тақырыпты бекіту кезеңі |
1. Дөңгелек картаны сызып, сипаттама жазу. 2. Кескін картаға П.П.Семеновтың Тянь-Шаньға саяхаты мен Ш.Ш. Уалиханов зерттеулерінің бағытын түсіру. |
|
3. Сабақты қорытындылау |
Қазақстанның зерттелу тарихы бойынша жалпы қорытыныды жасайды. |