Мақсаты :. Табиғаттағы симметриялық заттарды бақылауға, көре білуге үйрету, ретімен таныстыру; Түсініп оқуға дағдыландыру; ойлауын дамыту; байқампаздыққа баулу.
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: суреттер.
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушы зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Өткенді қорыту. Суреттерге талдау, өмірмен байланыстыру Адамдар қағаз пайда болғанға дейін не нәрсеге жазды? Бұлар қандай заттар еді?
ІІІ . Мақсат қою кезеңі: Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІҮ. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс. Іштей оқу. Тізбектей оқу. Жеке-жеке оқу
Суреттермен жұмыс
Кітаптағы сурет бойынша зерттеу.
Қағазды қақ ортасынан беттестіріп, екі жартысын бір-біріне дәлме-дәл келетіндей етіп бүктесек, онда екі бөлігі бір-біріне дәл келеді. Симметриялы заттардың бүгілу сызығын симметрия осі дейді.Бұл симметрия деген сөз.
Ү Практикалық жұмыс
1. Суретпен жұмыс
Суретке қарап қорытынды жасау, қайсысы симметриялы, қайсысы асимметриялы екенін дәлелдеу
2. Асимметриялы пішінді аппликация құрастыру
ҮІ. Түсінгендерін тексеру.
Өздігінен оқушы еңбегі, мұғалімнің көмегі
ҮІІ. Бекіту: Күнделікті аппликация жапсырып үйрену, оны салыстыру.. Сұрақтарға жауап алу.
ҮІІІ Үйге тапсырма: Оқу. Бағалау