Мақсаты: Жаттығулар орындай отырып, сөз және сөз құрамы жайлы түсінігін қайталау.Тілін, сөздік қорын дамыту.Байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі : арнайы плакат
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, өзіндік
Түрі: қайталау
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 574-жаттығу,оқу, талдау.
ІІІ. Білімдерін тексеру: а/ көркем жазу Уу Уу Уу Үыз, уылдырық. ә/ Сөз дегеніміз не? б/ Сөз неден құралады? 575 -жаттығу өлеңді оқы, түбір сөзді тап. Көгінді сөзінің к-г өзгеруін түсіндір. 576-жаттығу көшіріп жаз.
ІҮ. Бекіту : 577-жаттығу сөйлем құр, түбір сөзге жұрнақ жалға. Өнер- өнерлі, ойын- ойыншық, саз- сазгер, …
Сергіту сәті. 578-жаттығу қайсысы жалғау, қайсысы жұрнақ екенін дәлелде.
Қорытындылау.
ҮІ. Үйге тапсырма: 1. 580- жаттығу 2. бағалау.