№12 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Ағаш бұйымдарын көркемдеп өңдеу.

0
11
познание мира

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ағашты көркемдеп өңдеу әдістерін меңгерту үшін әр түрлі станоктардың жұмыс атқару операцияларымен таныстыру.

Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың икемділігін, іскерлігін, шеберлігін қалыптастырып, ұқыптылыққа баулу.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларға еңбек және эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Сарамандық сабақ.
Сабақтың оқыту әдісі: Әңгімелесу, сарамандық және өз бетімен жұмыс істеу.
Көрнекілік: пышақ , сызғыш, қалам.
Жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушыларды түгелдеу
ә) Жұмысты ұйымдастыру
2. Өткен материалды қайталау.
3. Жаңа сабақ.
4. Сарамандық жұмыс
5. Бекіту
6. Бағалау
7. Үйге тапсырма
Сабақтың барысы: Өткен тарихымызды білмей бүгінгі күннің қадіріне жету, болашақты болжай білу өте қиын. Ата – бабамыздың жинақтаған рухани байлығының қоры ұшан – теңіз. Ата – баба жасаған бұл рухани байлықтар қазіргі таңда да өз құндылығын жойған емес. Бұлардың барлығы баршаға бірдей қазына. Сол мәдени асыл мұраларды зерттеп, танып білу, бағалай білу біздердің, кейінгі ұрпақтың абыройлы да азаматық, ұлттық парызы. Қасиетті қазақ даласында талай ұста, зергер, құсбегі, сал – сері, тігінші, өрімші, балгер – бақсы өтті.

Сымнан сақина жасау технологиясы:

Сымның шетін жұмыр тістеуікпен қысу, ол тістеуіктің қысқан жерінен сәл шығып тұруы тиіс.

Сол қолдың бас бармағымен сымның үстіне қойып, неғұрлым тісіне жақын ұстайды.

Оң қолмен тістеуікті оңға қарай айналдырып, сымды мүмкіндігінше шеңбер жасап майыстырады.Бұдан кейін жұмыр тістеуікпен қысады.

Сымды қысып, дөңгелек сақинаға айналғанша майыстыра береміз.

Бұйымды тазартып, өңдейміз.

Сабакты бек іту :

1 .Сымк ә птеу деге ні м і з не?

2.Сымк ә птеу ө нер інің неше Typi бар?

З.Б ұ рал ғ ан сымды ө рнек жасау ғ а қо лданар алдында неше т әсіл мен таптайды?

4.Сымға өрнекті калай бекітеді?

5.Сымның қандай түрін білесіндер?

Окушы білімін бағалау, көтермелеу, мадақтау.

Үйге тапсырма: Мәтінді оқу , Сымнан жасалатын өрнектердің суретін салып келу.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь