Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты : жылу алмасу кезіндегі ыстық судың берген жылуы мен суық судың алған жылу мөлшерін салыстыру және алған нәтижені түсіндіру; оқушылардың теориялық білімдерін нығайту және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық мақсаты : Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
Тәрбиелік мақсаты : Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: зертханалық,
Сабақтың әдіс-тәсілдері: кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер, үлестірме қағаздар.
Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.
ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.
ІІІ. ДК.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
- Зертханалық жұмыс жасауға дайындық. (әңгіме)
Жылу алмасу дегеніміз не?
Жылу мөлшері дегеніміз не?
Денені қыздыруға қажетті жылу мөлшері қалай есептеледі?
- Техника қауіпсіздігі жөнінде нұсқау.
- Зертханалық жұмысты оқулықтағы нұсқау бойынша орындау.
Жумыс барысы:
Массасы
Стақанға дәл сондай суық су құйып және оның /2 температурасын өлшендер.
ЬІстық суы бар ыдысқа абайлап суық су қүйыңцар, алынған қоспаны термометрмен араластырып және оның температурасын олшеңдер.
Ыстық судың, қоспаның / температурасына дейін суығанда, берген жылу мөлшерін және суық судың, осы / температураға дейін жылығанда, алған жылу мөлшерін есептендер.
Өлшеу мен есептеу нәтижелерін кестеге жазыңдар:
Ыстық суды ң массасы т, кг |
Ыстық судың бастапқы темлерату расы t 2 ,°с |
Қоспа ны ң температурасы t ,°С – |
Ыстық судың ерген жылу м ө лшері Q 2 , Д ж |
Суык судың массасы m кг |
Суық судың бастапқы температу расы t 1 ,° C |
Суық судың алған жылу мөлшері, Q 2 , Д ж |
Ыстық судың берген жылу мөлшерін суық судың алған жылу мөлшерімен салыстырындар және тиісті қорытынды жасаң д ар.
Тәжірибенің салыстырмалы қателігін мына қатынас пен есептендер: , мүндағы Q 1- суық судың алған жылу мөлшері,— Q 2 ыстық судың берген жылу молшері.
7. Қорытынды шығары ң дар.
- Жұмысты қорытындылау, жұмыс орнын тазалау.
VI. ДК. Үй тапсырмасын беру: §1-12 қайталау