№ 1 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Кіріспе Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс.

0
939

Сабақтың мақсаты:

Білімділік мақсаты : негізгі қағидаларын басшылыққа ала от ырып дене молекулапарының қозғалыс ерекшеліктерін сипаттау; дене температурасы мен оның молекулаларының қозғалыс жылдамдықтары арасындағы байланысты айқындау және жылулық қозғалысты қ озғалыстың ерекше түрі ретінде көрсету;оқушылардың таным белсенділіктерін арттыру;

Дамытушылық мақсаты : Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.

Тәрбиелік мақсаты : Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, кітаппен жұмыс, демонстрация, жаттығулар орындау

Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер, үлестірме қағаздар.

Саба қ тың барысы.

І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, отырғызу, түгендеу.

ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.

А) теориялық білімдерін тексеру. Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру. Б) есептерін тексеру.

ІІІ. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.

Бүгінгі сабағымызда электр тогы мен ток көздерімен танысамыз.

IV . Окушылар білімдерін айқьшдау.

Механикалық қозғалыс. траектория.жүрілген жол, ж ыл дамдық ұғымдарын қайталау.

Затты ң құ рылысы турал ы білімдерін еске тусіру.

Затты ң құрылысы жөнінде не білесіндер?

Қандай тәжірибелер молекулалардың бар екендігІн д ә лелдейді?

Қанда й т ә жірибелер молекулалардын қ озғалысын д ә лелдейді? Осы қ озғалыстың си п аты қандай?

Қанда й т ә жірибелер молекулалар арасындағы өзара әсерлесуді д ә лелдейді?

V . Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Жеке молекуланы ң механикалық қ озғалысы, қ озғалыс траекгориясы. Жеке молекуланың жүрген жолы мен қозғалысының орташа жылдамдығын аны қ тау мүмкіндігі.

Суда еріген бояу бөлшектеріңің қозғалыс траекториясын талқылау, осы бөлшектердің бей-берекет қозғалысы.«Броундық қозғалыс моделі» приборындағы шариктердің қозғалысын демонстрациялау. Барлық молекулалардың қозгалысын біріктіру ( 1 см3 судағы молекулалар саныЗ,34*1028) Осы қозғалыстың бей-берекетгігі.

Дене температурасы мен оның молекулаларының қозғалыс жылдамдықтары арасындағы байланыс.

Жылулык козгалыс.Газдар, с ұ йықтар жэне капы денелердегі жылулык қозғалыстың сипаты.

Жылулық құбылыстарды түсіндірудегі заттың ішкі құрылысы жэне жылулык козғалыс жөыіңдегі білімнің маңызы.

Диффузия құбылысының ролі және колданылуы. Тәжірибелер.

І.Сұйыктардағы диффузия кұбылысын (жылы және салкын судағы) бакылау. Тәжірибенін ма қ саты: судағы диффузия құбылысын бакылау, салкын жэне ыстық судағы диффузиянын өту жылдамдығын салыстыру.

VI . Сабакты бекіту.

а) § 1 с ұ рактарын талдау.

б) № 1 эксп е рименттік тапсырма.

VII . Үйге тапсырма. §1.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь