№ 5 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Конвекция

0
723
познание мира

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: оқушыларға конвекция құбылысын, яғни сұйықтар мен газдардағы жылу берілу механизмін түсіндіндіру; табиғаттағы конвекция құбылысын қарастыру барысында окушылардың таным белсенділіктерін арттыру.

  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.

  3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.

Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,

Сабақтың барысы:

І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі :

1. Сәлемдесу;

2. Оқушыларды түгендеу;

3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;

4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);

5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.

А) теориялық білімдерін тексеру.

Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.

Б) есептерін тексеру.

ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.

а) жаппай сұрау

Дененің ішкі энергиясы дегеніміз не?

Дененің ішкі э н ергиясын қалай өзгер т уге болады?

Жылу бер і лу дегеніміз не? Жылу берілудің түрлері.

Жылу өткізгіштік дегеніміз не?

Жылу өткізгіштік касиеттеріне карай заттар қандай топтарға б ө лінеді?

V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:

Негізгі материал:

Конвекция құбылысы.Ерк і н ж ә не еріксіз конвекция.

1 . О қ ушылар ал ды н а м ә селе қ ою:

Неліктен ж ыл у қондырғылары едснге жақын орналастырылады?

Дегенмен бөлменің жоғары жағындағы ауаның температурасы әдетте төменгі жағынан жоғары болуының себебі неде?

Еске түсірелік, Архимед күші дегеніміз не?

Су калай жылытылады? Неліктен?

Дере кт ер келтіру:

1)100°С-тағы 1м3 судьщ ыасссасы 0°С-тағы судын массасынан 42 кг кем болады.

2.Тағы сол сия қ ты , 0°С-тағы 1 м3 ауаның масссасы 0°С-тагы ауаның массасынан 1,4 есе аз. Осылардын себебі неде екен?

Қыздырылған плитаның немесе шамның үстіндегі жылы ауаның ағынын бақылау.

Конвекция кезінде сұйықтың немесе газдың ағыны аркылы энергияның тасымалдануы.

Сұйыктар мен газдардағы конвекция құбылысын түс і нд і ру.

Табиғи конвекция жөніндетүсінік беру.

Еріксіз конвекция.

Сұйықгар мен газдарды төменгі жағынан қыздырылуын тусіндіру.

Қатты денелердегі конвекция кұбылысының байкалмайтындығы.

Осы деректерді қатты денелердің молекулаларының өзара әсерлесуі жэне қозғалыс сипаты жөніндегі білімдері нсгізінде тусіндіру.

2- сурет Көрсетілімдер.

Конвекция қ ұ б ыл ысын қолдан жасаған прибор көмегімен көрсетуге болады (2-сурет)

Кодоскоп пленкасынан тесіктері бар, тусті суреттер жапсыр ыл ған цилиндр жасап электр шамына кигізеді.(цилиндр конвекциялы қ ағындар н ә тижесіндс айналуы тиіс).

VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.

§6 сұра қ тарын талдау.

VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.

Есептер шығарту

VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §6.3-жаттығу, №4 эксперименттік тапсырма.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь