Мақсаты: Жаттығулар орындай отырып, сұраулы сөйлем жайлы түсінік беру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.Әдептілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі : суреттер, үлестірмелер бойынша
Әдісі : түсіндіру, сұрақ-жауап, ізденушілік, өзіндік
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 229 -жаттығу.ереже сұрау.
ІІІ. Өткенді пысықтау. Сөйлем деген не?Сөйлем соңына не қойылады?Хабарлы сөйлем қандай ойды білдіреді?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі. Сұраулы сөйлем
Ү. Жаңа сабақ: Көркем жазу.Лл Лл Лл лебіз. Жаттығулар орындай отырып сұраулы сөйлем жайлы түсінік беру.а/ 230- жаттығу. Сұрақтарға жауап беру. Нешінші сыныпта оқисың?Сабақтарың нешеде басталады?Сабақтан кейін сен не істейсің?Анаңа көмектесесің бе?Бұлар қандай сөйлемдер?ә/ 231-жаттығу. Мәтінді түсініп оқу. Табиғат тәрбиесі. Сұраулы сөйлемдерді көшіріп жазу.Көке, мынау не төбешік? Илеу деген не?Бүкіл құмырсқа бір-ақ үйде тұра ма?Олар тату тұра ма?Осы жаттығу барысынджа оқушыларға ережені шығарту.б/ Сергіту сәті.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру. 232-жаттығу. Жағдайаттарды білу үшін сөйлем құр.
ҮІІ. Қорыту. Бүгін не өттік?Сұраулы сөйлем деген не? 233-жаттығу салыстыр.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: 234-жаттығу,бағалау.