Мақсаты: Диктант жаздыра отырып оқушы білімін тексеру.Сауатты , көркем жазуға баулу.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі : Диктанттар жинағы
Әдісі: сұрақ-жауап, өзіндік
Түрі: бағалау
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа даярлық
ІІ. Мақсат қою кезеңі. Диктант. Кекілік
ІІІ. Білімдерін тексеру. Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады?Сөйлем неден басталады?Сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады?Сөйлем ішінде жер-су аттары, адамның аты кездессе қалай жазылады? 2) Диктант мәтінін мұғалім 2 рет дауыстап оқып, қиын сөзді тақтадан қарап алу керектігін ескертеді.
3)Ерекше сөздерді 3 рет қайталап оқиды.
Кекілік – тауық тұқымдасына жататын құс. Оның түсі көкшіл сұр болып келеді. Екі бүйірінде көлденеңінен тартылған қатар-қатар қара қоңыр жолақтары болады. Аяғы мен тұмсығы қызғылтым. Осы реңі оны тас арасынан жөнді байқатпайды. Олар барлық уақытта үйір-үйір болып жүреді. (37 сөз.)
Қандай мәтін түріне жатады.
«к,г» әріптерінің астын сыз.
ІҮ. Сабақты аяқтау. Бағалау.