5-ТАРАУ «I AND MY SCHOOL» «МЕН ЖӘНЕ МЕНІҢ МЕКТЕБІМ» (9 САҒАТ)

0
932
информация

Сабақ тақырыбы

Өтілетін тақырып бойынша күтілетін нәтиже

Тарауда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу

Оқушылардың тақырыптарды меңгергендігі және алған білімдерін

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сөйлесім. Диалогтық тәсіл арқылы өтініш, өтінішті орындауға дайын болу және бас тарту (екі жақтан 2-3 репликадан). Өзі туралы ақпаратты айтып, суретті, заттарды, аңдарды және т.б. (тақырып шеңберінде) сипаттай алу (сөз көлемі 5 -6 фраза); Тындалым. Мұғалімнің, сыныптастарының және сол тілде сөйлеушілердің сөзін тікелей қарым-қатынаста түсіну; Оқылым. Таныс тілдік материал негізінде оқу ережелерін сақтай отырып дыбыстау ритмикалық интонациялық дағдыларды көрсете отырып шағын мәтіндерді мәнерлеп оқу, мәтіннен қажетті ақпаратты алу, түсінгенін сурет, кесте, сұраққа жауап ретінде көрсету; Жазылым. Лексикалық минимумның барлық сөзін орфографиялық жағынан дұрыс жазу, сөздерді орнына қою, көрнекілікке сүйене отырып жаттықтырушы тапсырмаларын орындау, жазбаша сұрақ қою және жауап беру; ағылшын тілінде барлық дыбыстардың дұрыс айтылуын ажырата және айта білу; сөздер мен сөз тіркестеріндегі екпіннің дұрыс қойылуы; әр түрлі сөйлемдерде дұрыс интонацияны таңдау: (жай , сұраулы, бұйрықты сөйлемдер) білу; грамматикалық құрылымдар to have got, can, Demonstrative Pronoun, Plural Nouns, Pronoun, Present Simple, Preposition of time i in…, articles: a / an, Present Simple;

Көрнекілік: Грамматика, Лексика Таныстырылым, таратпа материалдар

1, 2-сабақ

Сүйікті мектеп пәндері

3-сабақ Мектеп этикасы

4, 5-сабақ Оқу – құралдар

6, 7-сабақ Күн тәртібі

8-сабақ Тест

9-сабақ Қорытынды

Grammar: to practice using the structures: to have got, can, Demonstrative Pronoun, Plural Nouns, Pronoun, Present Simple, Preposition of time i in…, articles: a / an, Present Simple;

Lexis: to practice using vocabulary connected to topic school

Reading skills: dialogues and texts contain clear examples of the target structure. Students concentrate only on the meaning of the text. Listening skills: listening for new words, structures

Speaking skills: speaking activities are organized in a variety of ways-for pairs, groups or the whole class; task types: personalization exercises, guided drills of grammar points, role-plays, games, interviews, guided discussions

Writing skills: writing focused on punctuation, linking, letters and a variety of guided writing activities

Sound bite: Vowels, Consonants

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай оқыту және оқу: оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыра отырып, бихевиористикалық, танымдық, гуманистік және әлеуметтік-жағдаяттық тәсілдерді дамыту.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: диалогтік әңгіме (әңгіме-дебат, топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме), сұрақ қою (БЖӘ, түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау сұрақтары, ЖАДА)

Талантты және дарынды балаларды оқыту: кеңейтілген, зияткерлік тапсырмалар, кең көлемді жобалар орындау (шығармашылық, міндетті шешу, дедукция, дедуктивті логикалық ойлауды және зияткерлік қабілеттерін дамыту)

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: оқушылар пікір алмасу арқылы өз ойларын сыни тұрғыдан жеткізе алу. (ұтқырлық, сынаржақтылықтың болмауы, пайым, тәртіп, өзіндік сана сезім)

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: бақылау, интерпритация, қорытынды. (оқушылармен бірге критерийлерді талдау, сыныптасын және өзін-өзі бағалау, кері байланысты қамтамасыз ету)

Оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану: тақырыпқа байланысты слайдтармен жұмыс, аудио мәтін, электрондық оқулық, грамматикалық ережелер, сөздікпен жұмыста-ұялы телефон;

Оқудағы басқару және көшбасшылық:

сабақ барысында оқушыларға бағыт беру, сыни тұрғыдан бағалау, өзгерту және әр оқушының пікірталасқа қатысуына мүмкіндік жасау, көшбасшылық қабілеттерін дамыту.

Жаңа сөздікті есте сақтау: «қара-жап-айт-жаз-тексер» қолдану арқылы сөздіктерді жақсы есте сақтау.

Жаңа лексиканың фонетикалық, лексикалық, орфографиялық қолданылуын меңгерту, сөздікті транскрипциясымен жаздырту;

Төмен деңгейлі оқушылар коммуникативтік біліктерін, яғни сөйлесім әрекетінде сөздік қоры аз болғандақтан диалогтық тәсілде қиыншылық тууы мүмкін, деңгейлі тапсырмалар беру.

1. Формативті бағалау;

2. Өзін өзі бағалау

3. Критериалды бағалау

4. Топ жетекшісінің бағалауы

5. Жұптық бағалау

6. Жиынтық баға

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі

Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім беру академиясының «Шет тілін» оқыту бағдарламасы, 23 тамыз, 2012 №1080 қаулысы;

Ағылшын тілі 5, оқулығы, жұмыс дәптері; авторлары:

Т. Аяпова, Д. Ұқпаев, 2010