№13. Тақырыбы: Симметрия – табиғат сыйы

0
689
английский

Мақсаты :. Табиғаттағы симметриялық заттарды бақылауға, көре білуге үйрету, ретімен таныстыру; Түсініп оқуға дағдыландыру; ойлауын дамыту; байқампаздыққа баулу.

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру.

Көрнекілігі: суреттер.

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушы зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Өткенді қорыту. Суреттерге талдау, өмірмен байланыстыру Адамдар қағаз пайда болғанға дейін не нәрсеге жазды? Бұлар қандай заттар еді?

ІІІ . Мақсат қою кезеңі: Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

ІҮ. Жаңа сабақ: Оқулықпен жұмыс. Іштей оқу. Тізбектей оқу. Жеке-жеке оқу

Суреттермен жұмыс

Кітаптағы сурет бойынша зерттеу.

Қағазды қақ ортасынан беттестіріп, екі жартысын бір-біріне дәлме-дәл келетіндей етіп бүктесек, онда екі бөлігі бір-біріне дәл келеді. Бұл симметрия деген сөз. Симметрия – табиғат сыйы.

Ү Практикалық жұмыс

1. Қағазды бүктеу

2. Пішінді жасау

3. Берілген сызық бойынша қайшымен қию

4. Нәрселердің әрқайсысы бір-бірімен дәл келсе бұл симметрия.

5. Нәрселердің әрқайсысы бір-бірімен дәл келмейтін жағдайда бұны асимметриялы композиция дейді.

ҮІ. Түсінгендерін тексеру.

Өздігінен оқушы еңбегі, мұғалімнің көмегі

Қазіргі кезде қағазды неден жасайды?

ҮІІ. Бекіту: Күнделікті аппликация жапсырып үйрену, оны салыстыру.. Сұрақтарға жауап алу.

ҮІІІ .Үйге тапсырма: Оқу. Бағалау.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь